The Greatest Guide To لنت ترمز خودرو

Wiki Article

سیستم ترمز گیری خودروها به دو صورت هیدرولیکی و پنوماتیکی است که از نوع پنوماتیکی بیش تر برای خودروهای باری استفاده می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، با فشردن پدال ترمز، این لنت‌ها هستند که روی دیسک قرار می‌گیرند و به آن فشار وارد می‌کنند؛ این فشار عامل اصلی کاهش سرعت چرخ‌ها و توقف خودرو است.

لنت‌های ترمز سرامیکی عیب هایی نیز دارند. معایب لنت‌های سرامیکی عبارتند از:

هر دو لنت وارداتی کره ای هستند. برند جنیون پارت مربوط به شرکت کیاموتورز هست و برند های کیو مربوط به شرکت سانگسین می باشد.

اگر تصمیم دارید که برای خرید لنت ترمز اقدام کنید، لازم است که حتما به سراغ یک فروشگاه لنت ترمز فیزیکی یا اینترنتی بروید که مطمئن باشید محصولات آن، از بهترین برندها بوده و کاملا اصل هستند.

برای عزیزانی که می خواهند لنت ترمز را به صورت آنلاین با قیمت مناسب خریداری کنید. اکنون می توانند از فروشگاه لنت لاین خرید کنند. هموطنان عزیز در سراسر کشور بدون توجه به محدودیت های زمانی و مکانی می توانند به مرکز فروش اینترنتی لنت لاین مراجعه کرده و هر زمان که خواستند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

لنت ترمز ماندو توانسته طی ۵ سال متوالی از سال ۲۰۱۲ جایزه اصلی جوایز ملی مارک را در رده نام تجاری خودرو به دست بیاورد.

مایع از خطوط ترمز به سمت پایین حرکت می‌کند و در آنجا کالیپر را مجبور می‌کند یک جفت لنت ترمز را روی دیسک ترمز فشار دهد، که باعث کم شدن سرعت می شود.

در تولید لنت ترمز های کیو از آزبست و الیاف شیشه استفاده نمی‌شود. علاوه بر این به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست با عاری بودن از هر ماده مضر دیگر از انسان‌ها و محیط زیست مراقبت می‌کند.

دسته بندی: پیشنهاد سردبیر, مقالات لنت ترمز جلو پراید فنی

برای خرید لنت ترمز نیاز است که انواع مختلف آن را بشناسید. این دسته­بندی بر اساس مواد تشکیل ­دهنده لنت ترمز، شکل گرفته است.

طول عمر بالای لنت ترمز: با توجه به این که طول عمر قطعات مصرفی خودروها متفاوت است؛ باید توجه داشته باشید که این قطعه را از برندی خریداری کنید که دارای طول عمر بالایی بوده و هزینه ای که بابت آن می پردازید؛ مقرون به صرفه باشد.

پخش لنت پارس آبی و سبز بصورت عمده و تک و ارسال به سراسر کشور. همکاران محترم جهت دریافت لیست قیمت فروش لنت بصورت عمده و بروز با ما در ارتباط باشید.

این فشار اصطکاک ایجاد کرده و این اصطکاک، خودروی شما را متوقف می‌کند. وقتی سرعت چرخش روتور کند می‌شود، چرخ‌های شما هم کم کم از حرکت باز می‌ایستند.

Report this wiki page